wtorek, 23 września 2014

Daj popatrzeć na Ciebie

Oczka piękne i śliczne
A w nich gwiazdy liczne
W nich promienie słońca
W nich przyroda kwitnąca
W nich Piękno natury
W nich pierzaste chmury
W nich do serca drzwi
Twoje oczka, to Ty

Daj popatrzeć na Ciebie
Przy bezchmurnym niebie
Daj Się pocałować
Słodkich ust skosztować
Daj się zakochać, daj mi z Tobą być
Daj mi Twoje serce, bym miał po co żyć.

Twoje Włosy rozwiane
Muskane przez wiatr
W dotyku delikatne
Jak śnieg co dopiero spadł
Jak kwiaty pachnące
Na wiosennej łące
Jak liście rozwiane
Tańcu oddane

Daj popatrzeć na Ciebie
Przy bezchmurnym niebie
Daj Się pocałować
Słodkich ust skosztować
Daj się zakochać, daj mi z Tobą być
Daj mi Twoje serce, bym miał po co żyć.


Usta czerwoniutkie
Jak miód słodziutkie
Uśmiechnięte wesoło
Radość dają wkoło
Takie czerwone
Takie słodziutkie
Takie wesołe
Twe usta śliczniutkie

Daj popatrzeć na Ciebie
Przy bezchmurnym niebie
Daj Się pocałować
Słodkich ust skosztować
Daj się zakochać, daj mi z Tobą być
Daj mi Twoje serce, bym miał po co żyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz