sobota, 12 lipca 2014

 1.

Ludzie nie rozumieją,
Czemu będąc sam
Potrafię się uśmiechać
I być szczęśliwym.

Oni odnaleźli szczęście
W sercu drugiej osoby
I dopiero jak są razem
Są naprawdę szczęśliwi

Owszem to miłość
To ona daje szczęście
Jednak da się kochać inaczej
I też być szczęśliwym                           

Odkryłem ten sekret…
Bo szczęście to nie jest mieć
Szczęście polega na tym, żeby dać
Żeby cieszyć się szczęściem innych

Bo pięknym jest to, jak idą zakochani
Za rękę, w oczy swoje wpatrzeni
Wesoło, w kolorach widzą świat
Co przez miłość, dla nich się zmienił.

A ja oglądam ich szczęście
Nie zazdroszczę, ale cieszę się
Bo  w trudach proszą o pomoc,
Bo nie jestem dla nich nikim

To nic, że teraz zostałem sam,
Że oni przebywają tylko we dwoje
To nic, bo cieszę się ich szczęściem
Bo przyjaciół szczęście to także szczęście moje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz